Jump to content

Photo

Bandos GWD


  • This topic is locked This topic is locked
11 replies to this topic

#1
Jamie

Jamie

  • Member
  • 564 Posts
Event : Bandos
Meeting Place : w.64 Bandos
Date: Thurs, April 12,2012
Notes: You guys requested this, so everyone come out and join! Peanut will be tanking for us.



GMT Time (GMT) 12pm
Atlantic Time (GMT -4:00) 9pm
Eastern Time (GMT -5:00) 8pm
Central Time (GMT -6:00) 7pm
Mountain Time (GMT -7:00) 6pm
Pacific Time (GMT -8:00) 5pm
Alaskan Time (GMT -9:00) 4pm
Aleutian Time (GMT -10:00) 3pm


Advertisement

The discussion continues after this sponsored message. Tired of seeing advertisements? Create an account to remove them.


#2
Mageman

Mageman

  • Member
  • 582 Posts
Your date is off Jaime, lemme know when it is actually, I wanna go.

#3
Jamie

Jamie

  • Member
  • 564 Posts
Okay, edited, it's Thursday night btw.

#4
Mageman

Mageman

  • Member
  • 582 Posts
Thanks. It'll be close for me cause I'll have to get home from handball practice and eat quickly.

#5
Jamie

Jamie

  • Member
  • 564 Posts
Skip dinner, or eat dinner while at Bandos, or join us when your done. LOL

#6
Dy3nasty666

Dy3nasty666

  • Member
  • 517 Posts
prolly be there. depends when my chiropractor appointment ends

#7
Eric the Bard

Eric the Bard

  • Member
  • 624 Posts
I wish it was an hour or two earlier... I'm not sure if I want to be awake that long. Though I can, since I've just had an operation in my toe and got free from school :)Edit: Fixed

#8
APOLLYON

APOLLYON

  • Member
  • 406 Posts

I wish it was an hour or two earlier... I'm not sure if I want to be awake that long. Though I can, since I've just had an operation in my two and got free from school :)

You had an operation in you two? is you one and three okay?

#9
Eric the Bard

Eric the Bard

  • Member
  • 624 Posts

You had an operation in you two? is you one and three okay?

Nope, it's dead.

#10
Jamie

Jamie

  • Member
  • 564 Posts
I've invited our allies to join us tomorrow night if they are interested, so hopefully we will have a decent turnout.

#11
Jamie

Jamie

  • Member
  • 564 Posts
Don't forget tonight!

#12
Dy3nasty666

Dy3nasty666

  • Member
  • 517 Posts
might be a little late..... or a lot later lol idk yet....




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Not a member? Sign up!

Create Account
Already have an account? Sign in!
Logo

A place for Elder Scrolls fans.

4,749 Members 5,241 Discussions 35,399 Replies
This site is not affiliated with ZeniMax Media Inc. or any of its subsidiaries.
© 2018 ElderSouls.com